Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση Βουλευτή Χαλκιδικής Γιώργου Βαγιωνά




ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΒΑΓΙΩΝΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Γραφείο Πολυγύρου Τηλ. 23710 22005                   Πολύγυρος, 13 Φεβρουαρίου 2012                                     Fax:  23710 22933


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Γιώργος Βαγιωνάς: "Υπερασπίστηκα με συνέπεια το "όχι" μου στα Μνημόνια της Τρόϊκα και του ΔΝΤ- Η ΝΔ παραμένει το "σπίτι" μου- Έχω τη συνείδησή μου καθαρή απέναντι στους Χαλκιδικιώτες"

Αποφάσισα να πω "οχι" στους επαχθείς όρους που οι δανειστές μας θέλουν να επιβάλλουν στην Ελλάδα μέσω ενός νέου Μνημονίου.

Αυτή η επιλογή μου εκπορεύεται από τους ίδιους λόγους που μού είχαν υπαγορεύσει την καταψήφιση και της πρώτης δανειακής σύμβασης πριν δύο περίπου χρόνια.

Τόσο εγώ όσο και η ΝΔ είχαμε προειδοποιήσει τότε ότι η "συνταγή" του πρώτου Μνημονίου θα αποδεικνυόταν καταστροφική για την Ελλάδα. Όπως κι έγινε.

Προσωπικά παρέμεινα συνεπής στα όσα έλεγα τότε.

Το νέο Μνημόνιο θα βυθίσει την οικονομία σε ακόμα μεγαλύτερη ύφεση και θα καταδικάσει την κοινωνία του τόπου μας σε εξαθλίωση γιατί ακολουθεί πιστά την ίδια "συνταγή" που μας έφερε στα σημερινά χάλια.

Δεν δέχομαι το διχαστικό δίλημμα που τίθεται μεταξύ παραμονής ή εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ στην περίπτωση που δεν ψηφιστεί η νέα δανειακή σύμβαση. Τέτοια διλήμματα είναι επικίνδυνα για την κοινωνία μας και ουδεμία σχέση έχουν με την αλήθεια.

Κανείς δεν μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από το ευρώ αν η ίδια δεν επιλέξει να αποχωρήσει οικειοθελώς.

Παραμένω πιστός υποστηρικτής της ευρωπαϊκής προοπτικής της χώρας μας, την οποία πρέπει να κατοχυρώσουμε όχι με εκβιαστικές τρομολαγνείες προς τους Έλληνες. Αλλά πείθοντας τους Ευρωπαίους εταίρους μας ότι ούτε η εθνική μας αξιοπρέπεια ούτε οι αντοχές των πολιτών μας δεν τους επιτρέπουν να σφίγγουν κι άλλο γύρω από το λαιμό της Ελλάδας μία θηλιά που θα οδηγήσει αργά ή γρήγορα στη χρεοκοπία.

Και θα είναι μία χρεοκοπία επώδυνη αφού πρώτα έχει επέλθει η ταπεινωτική εξαθλίωση της κοινωνίας.

Το πρώτο ουδείς είναι σε θέση να διαβεβαιώσει ότι θα το αποφύγουμε τελικά ακόμα και μετά την υπερψήφιση του νέου Μνημονίου.

Τουλάχιστον ας κάνουμε το χρέος μας να αποτρέψουμε το δεύτερο.

Το δικό μου χρέος το έκανα. Και έχω τη συνείδηση μου καθαρή απέναντι στους συμπολίτες μου που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζουν πρωτίστως για τη συνέπειά των λόγων και των έργων μου.

Καταψήφισα το νέο Μνημόνιο έχοντας πλήρη συναίσθηση των κυρώσεων της διαγραφής μου που αποφάσισε ο Πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς. Σέβομαι την απόφασή του. Έκρινα, όμως, ότι σε αυτές τις ιστορικές στιγμές προέχει να υπηρετήσω την επιλογή που προσωπικά θεώρησα ότι ήταν προς το συμφέρον της χώρας μου παρά να υπηρετήσω την κομματική πειθαρχία. Η ΝΔ συνεχίζει να είναι το "σπίτι" μου παρά την απόφασή να με εκδιώξουν από αυτό.

Παραμένω στην πρώτη γραμμή της μάχης τιμώντας στο ακέραιο και χωρίς συμβιβασμούς την εντολή που μου έδωσαν οι Χαλκιδικιώτες. Αυτό έκανα όλα αυτά τα χρόνια, το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.