Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Λυπάμαι ...Δένδια μου, αλλά οι ...Γαλάτες, πάντα νικάνε στο τέλος...

Από Προβοκάτορας


"Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει η Ιερισσός, Γαλατικό χωριό...!" είπε ο Δένδιας σήμερα, μετά τη νυχτερινή άνανδρη και ύπουλη επίθεση των λεγεωναρίων του και την "απαγωγή" 2 ...Γαλατών... Σαφής ο Δένδιας, θέλει να πει, πως κανένας δεν μπορεί, να αντιδρά απέναντι στο καθεστώς της σύγχρονης ...τρικέφαλης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, του Καίσαρα και των ένστολων ή όχι, μισθοφορικών ταγμάτων του... Είναι ενθαρρυντικόότι, ο Δένδιας, γνωρίζει την ιστορία του Γαλατικού χωριού, πράγμα που σημαίνει ότι εκτός από "Αστυνόμο Σαϊνη", διαβάζει και Αστερίξ... Το θέμα βέβαια είναι, να καταλαβαίνεις και αυτά που διαβάζεις και να διδάσκεσαι απ' αυτά. Γιατί αν τα διάβαζες, χωρίς ...Γερματσολιάδικα γυαλιά, Δένδια μου, θα διδασκόσουνα ότι... 

'ντάξει, είναι εύκολο, η Αυτοκρατορία, να ξεκινάει με τον "τσαμπουκά" 
του σιδερόφρακτου κατακτητή, 
που κανένας δεν του αντιστέκεται στην Επικράτεια...


...είναι εύκολο επίσης, να παρελαύνει ...διθυραμβικά...
και να πολιορκεί το Γαλατικό χωριό...


Αλλά Δενδια μου, στην ιστορία, δεν παίζεις μόνος σου...
Δεν παίζουν μόνο οι πραιτωριανοί σου κι οι παρακρατικοί σου...
Στην ιστορία βλέπεις, Υπάρχουν και οι ...Γαλάτες...!


...που στην αρχή σε εκπλήσσουν...


Κι ύστερα...
ύστερα ...ξέρεις, τη συνέχεια, Δένδια μου...


...την ξέρεις, δεν την ξέρεις, Δένδια μου;;;
Δεν ξέρεις, ποιός είναι πάντα νικητής στο τέλος;;;


...δεν ξέρεις, ότι πάντα (αλλά πάντα, μιλάμε) η ιστορία τελειώνει με ένα τρικούβερτο γλέντι στο ...Γαλατικό χωριό, χωρίς Ρωμαίους κατατητές ;;;



Δεν ξέρεις Δένδια μου... 
Δεν κατάλαβες τίποτα τελικά, από την ιστορία του Γαλατικού χωριού.
Και κυρίως, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, 
ότι οι Γαλάτες, έχουν το ...ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ !
Χωρίς κυάνιο κι αρσενικό, και χωρίς χρυσό...
Παρά μόνο, φκιαγμένο με ουσίες, 
απ' τα δάση, τη γη και το νερό...
Δεν κατάλαβες τίποτα τελικά Δένδια μου...
Γι' αυτό πάντα, θα είσαι ο χαμένος. 
Κι αυτός που πάντα θα φεύγει στο τέλος, 
απ' το Γαλατικό χωριό, 
μαζί με όλους τους επίδοξους κατακτητές...


προβοκατορας ή ...προβοκατορίξ (αν προτιμάς, Δένδια μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν πρέπει να περιλαμβάνουν βρισιές και να μην είναι γραμμένα με greeklist.

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητούμε τη κατανόηση από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Όσα δεν τηρούν τους παραπάνω όρους διαγράφονται.